,,ჩონგური საქართველოა“
2. პროექტის მთავარი იდეა: ა. წერეთლის შემოქმედების ბაღრმავება განმტკიცება.
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები უფრო მეტად გაიცნობენ ა. წერეთლის ცხოვრებისა და მოღვაწეობის ამსახველ მასალებს.
4. პროექტის მიზნები: პროექტის მიზანია ხელი შეუწყოს მოსწავლეებში ისტის დახმარედბით ახალი და მათთვის საინტერესო მასალების მოძიებას. ისწავლიან როგორ გაინაწილონ ჯგუფებში ფუნქციები, როგორ შეაჯერონ მოპოვებული ინფორმაციები, და გაითვალისწინონ ერთმანეთის აზრი.
5. მონაწილეთა ასაკი: 13-14 წელი.
6. ვადები ხანგრძლიობა: 10 დღე.
7. მოსალოდნელი შედებები: მოსწავლეები ისწავლიან თუისტის დახმარებით რობორ მოიპოვონ მასალები ბამოთქვან საკუთარი აზრი და დამოკიდებულება ამ ინფორმაციის მ იმართ შეივსონ ცოდნა ა. წერეთელზე რათა მეტი იცოდნენ მის შემოქმედებაზე.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ბიბლიოთეკა აკაზკის ლექსების კრებული ციფრული ფოტო აპარატი, კომპიუტერი.
9. პროექტის მსვლელობა ძირითადი აქტივობები:
მოსწავლეებს ბავაცნობ პროექტის თემასა და მიზნებს, ვაძლევ დავალებებს,
აქტივობა 1. ჯგუფებად დაყოფა.
I ჯგუფი ბავშვებმა მოიძიონ და წარმოადგინონ მასალები ა. წერეთლის ცხოვრებისა და შემოქმედების შესახებ, ეზიარონ მის პოეზიას აპაპის ლექსაების კვალდაკვალ, მათთვის საყვარელი ლექსები.
II იონ მასალები აკაკის ლექსებზე თექმნილი სიმღერები და მათი ავტორები. აკაკის მოგზაურობა რაჭა ლეჩხუმში.
აქტივობა 2 მონიტორინგი პერიოდულად დავაკვირდები, როგორ მუშაობენ პროექტზე. მივცემ სწორ მიმართულებას. ახსნა განმატებებს და ბოლო დღეს მოვაწყობთ განხილვას, როგორ იმუშავეს, შეძლეს თუ არა დასახული მიზნის მიღწევა.
აქტივობა 3. ჯგუფის ნამუშევრების შეჯამება, პრეზენტაცია და ღონისძიების დაგეგმვა.
აქტივობა 4. ლიტერატურული საღამოს ჩატარება „’ჩონგური საქართველოა“ ღონისძიებაზე შეკრებილ მსმენელებს თითოეული ჯგუფი წარმოუდგენს თავიანთ მოძიებულ მასალებს ვაჩვენებთ სლაიდებს აკაკის ცხოვრებისა და მოღვაწეობის შესახებ. /ბავშვობა აკაკის ქოხი სავანეში. აკაკის სახლ მუზეუმი სხვიტორში,/ ბოლოს კი აკაკის ლექსებზე დაწერილი სიმღერების ფონზე ბავშვები წაიკითხავენ მათთვის სასურველ ლექსებს.
აქტივობა 5. პროექტის შეფასება მოსწავლეთა დამასაწავლებელთა მიერ.
საგანთან საგნობრივ /ჯგუფებთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ქართ.VII 4. მოსწავლე მონაწილეობს საკლასო თუ სასკოლო დისკუსიებში.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
- დამოუკიდებლად დაამუშავებს საკითხს მოიძიებს ინფორმაციას, შეიმუშავებს თვალსაზრისს, რომელსაც გააცნობს და შეუთანხმებს ჯგუფის წევრებს.
- გამოდის ჯგუფის მომხსენებლის როლში და ითვალისწინებს და გამოხატავს მათ საერთო აზრს.
- დამაჯერებლად იცავს საკუთარ აზრს.
პროექტის ხელმძღვანელი: ნუნუ შევარდნაძე.
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: nunushevardnadze@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий